vineri, 6 februarie 2009

DNA

Se plimba ursul prin padure cand da nas in nas cu melcul care fugea de manca pamantul.
-De ce fugi asa? il intreaba.
-Pai fug ca vrea DNA-ul sa ma ancheteze...
-Cum asa?
-Pai eu casa, tata casa, mama casa, frati surori cu totii cu casa ... de asta ...
Se gandeste un pic ursul si-o rupe si el la fuga. In drum se intalneste cu cocostarcul.
-De ce fugi? il intreaba cocostarcul.
-Fug ca s-ar putea sa vrea DNA-ul sa ma ancheteze...
-Pai cum asa?
-Pai eu blana, tata blana, mama blana, in familie cu totii cu blana ...
Se gandeste un pic cocostarcul si o ia si el din loc. Pe drum se-ntalneste cu maimuta.
-Unde zoresti asa? intreaba maimuta.
-Pai s-ar putea sa vrea DNA-ul sa ma ancheteze ...
-Cum asa?
-Pai eu pe picior mare, tata pe picior mare, mama pe picior mare ...
Se gandeste un pic maimuta si-o rupe si ea la fuga. La un moment dat se opreste scarpinandu-se dupa cap ...
-Da' eu de ce sa fug? Ca eu in curu gol, tata in curu gol, toti ai mei sint cu curu gol ...