miercuri, 22 octombrie 2008

Bancurile crizei financiare

Care este definiţia optimismului?
Un bancher care calcă cinci cămăşi duminică seara.

 ---

Nu-i aşa că se înrăutăţeşte criza creditelor? Păi, l-am împrumutat pe fratele meu cu zece lire în urmă cu două săptămâni şi acum am aflat că sunt al patrulea în topul creditorilor englezi.

 ---

Un om intră într-o bancă şi spune: "Aş vrea să încep o mică afacere. Cum procedez?".
"Simplu", spune directorul băncii. "Cumperi una mare şi aştepţi".

 ---

Ce spune un manager de investiţii atunci când nu mai are fonduri de administrat?
Doriţi şi cartofi prăjiţi, domnule?

 ---

Azi am încercat să fac o retragere dintr-un bancomat, însă am primit mesajul "fonduri insuficiente".
Nu ştiu dacă se referea la ei sau la mine.

 ---

Care este diferenţa între o bancă de investiţii şi o pizza?
O pizza încă mai poate hrăni o familie cu patru membri.

 ---

Mark Twain în faţa graficelor: "Octombrie este una dintre lunile deosebit de periculoase pentru speculaţii bursiere. Celelalte sunt iulie, ianuarie, septembrie, aprilie, noiembrie, mai, martie, iunie, decembrie, august şi februarie."