joi, 23 octombrie 2008

Politia e cu noi

Doi politai discuta:
- De ce îti tot freci mîinile?
- Ca mi-e frig...
- Da' de ce nu-ti bagi mîinile în buzunar?
- Acolo mi-s manusile.
.........
Doi politisti se întîlnesc:
- Ma, se apropie Pastele, ti-am cumparat un ou Kinder.
Se întîlnesc si a doua zi:
- Ce zici, ti-a placut oul?
- Ciocolata era excelenta, dar capsula am înghitit-o cam greu.
..........
De ce sta un grup de politisti în fata unei scoli ajutatoare?
E întîlnirea de zece ani.
...........
Un politist vine-ntr-o zi acasa cu un televizor ultimul racnet.
- De unde ai televizoru'? întreaba sotia.
- L-am cîstigat la un concurs organizat de politie.
- Ce fel de concurs?
- De matematica.
- Si ce v-au dat de facut?
- "Cît fac 5x5?" Iar eu, cu 17, am iesit pe locul trei.
..............
La sectia de politie, vine un barbat alergînd si strigînd:
- Domnule politist, te rog, aresteaza-ma imediat, închide-ma!
- Dar ce s-a întîmplat?
- Am tras cu pistolul în soacra-mea. Patru cartuse!
- Ai omorît-o, nenorocitule?
- Nu, din pacate nu am atins-o. De aceea, va rog, bagati-ma într-o celula, repede!