miercuri, 29 octombrie 2008

Discutii adunate

Două măturătoare, seara târziu, discutând despre o a treia: "…Şi apoi i-am zis - să ştii că cu atitudinea asta nu o să ajungi niciodată să mături în centru!"
-------------------
Doi băieţi:
- Frate, la două trebuie să mă văd cu ăla la Aviatorilor.
- Unde, mă?
- La Aviatorilor!
- Care e Aviatorilor?
- Aia cu statuia, mă! Cu Batman care stă cu mâinile întinse…
-------------------
"La mamina fast-food" la coadă, 12 persoane aşteaptă nerăbdători şi înfometaţi să le vină comanda. Apare un personaj destul de măricel, chel şi se bagă în faţă.
Comandă, după care vânzătoarea îl întreabă:
"Cum vreţi: aici sau la pachet?"
Omul nostru stă nedumerit şi răspunde la un moment dat răstit:
"O iau in mână, doamnă!"
-------------------
Doi "băieţaşi" discută despre diversele grade de gravitate ale înjurăturilor:
- Dacă te-njură unu' de mamă, nu e mare lucru…
- Corect, toată lumea face chestia asta.
- Dar dacă te-njură de morţi, s-a terminat!
-------------------
De Paşti, în biserică. Nişte doamne se certau la intrare.
Un tânăr le împacă:
- Haideţi, doamnelor, nu vă mai certaţi, că suntem în biserică, ce dracu…
-------------------
22.06.2006 - În magazinul Tip Top din Piaţa Unirii, un agent de poliţie tinerel şi prietena acestuia îşi cumpărau prânzul:
El: 200 de grame de orez cu ciuperci.
Vânzătoarea: Da … Altceva?
El: 200 de grame de salată orientală.
Vânzătoarea: Da… altceva?
El: Şi două porţii de cartofi prăjiţi … 300 de grame fiecare. Aaaaa… Şi două salate de varză…. Aaaaa…
Ea: Iubi, ai grijă că dai prea mulţi bani.
El: Dar am luat salariul azi.
Vânzătoarea: Altceva?
El: O Fanta şi un Lipton.
Vânzătoarea: 295.000, vă rog.
El (scoţând un tescălău de hârtii de 10.000 din buzunar): Iubi, dă-mi 150.000. te rog.
-------------------
03.06.2006 - Clubul Jack
Un rocker,  uimit în faţa barului, căutându-se zadarnic prin buzunare:
- Băăă… mi-am băut banii de bere!
-------------------
09.07.07 - In piata Matache, bunica in varsta si respectiv nepoata de vreo 4 ani.
Bunica: Stai langa mine, ca altfel te mananca bau-bau!
Nepoata: Sa-mi bag p**a in bau-bau!
-------------------
2 tipi la o masă comandă o cola şi un suc de portocale. Vine chelneriţa:
- Cola?
- La mine, zice unul dintre tipi.
Chelneriţa:
- Şi sucul de portocale?
-------------------
14.06.2006 - Dristor
O maşina de poliţie trece pe lângă nişte muncitori care asfaltau şi se aude prin portavoce:
"Dorele, ne mişcăm şi noi mai cu talent?"
-------------------
"… de fapt, astea sunt cireşe negre, dar sunt roşii pentru că-s încă verzi!"
-------------------
02.06.2006 - În autobuzul 182
Persoana 1: Ştiţi cumva unde e staţia "Maica Domnului"?
Persoana 2: Dracu' ştie!
-------------------
30.05.2007 - pe Calea Victoriei
La trecere de pietoni făra semnalizare luminoasă, o tanti într-o maşină face o manevră ciudată, iar din spate se aude o voce masculină. Un tip de vreo 20 de ani îi spune partenerului său de discuţie:
- Bă, să mor io, nu ştii replica aia că bărbaţii gătesc mult mai bine decât conduc femeile?"
-------------------
16.03.2007 - Metrou Piaţa Victoriei:
Doi tineri discută. Unul dintre ei: "Eu n-am înţeles niciodată faza asta cu discriminarea. Mereu am zis că toate femeile sunt egale între ele".
-------------------
August 2007, intr-un supermarket de cartier:
Un copil de vreo 10 ani se uita in vitrina frigorifica la un iaurt Danone cu niste dinozauri desenati pe ambalaj. Fuge la mama lui:
"Mami, mami, am gasit iaurt cu gust de dinozaur!"
-------------------
09.04.2007 - Parcul Naţional, fost 23 August şi Lia Manoliu.
2 copii cu vârsta de 6 ani, unul se dădea în leagăn, celălalt se scutura de nisip. Cel care se dădea în leagăn îl întreabă pe al doilea:
- Ai ascultat remixul la "Ghiţă"?
-------------------
Iunie 2006 - Cărtureşti, Universitate
O fetiţă de cel mult 12 ani, cu voce piţigăiată cere să cumpere cartea pe care „a rezervat-o de dimineaţă". Harry Potter, îmi zic eu! Vânzătorul, puţin confuz, cere detalii.
Spre stupefacţia mea, fetiţa zice într-o pronunţie perfectă: „Sonata Kreuzer. Tolstoi!"
-------------------
Aprilie 2007
Un tip si o tipă, pe tren.
Tipa: "Eu vara asta cred că mă duc la mare la bulgari, nu mai merg la Marea Neagră!"
-------------------
La Facultatea de Geografie in anul I, o studentă către colega ei: - "Cum se zice corect - Iran sau Irak?"
-------------------
Pe terasă, la o bere. Vine cineva şi întreabă:
- Ai văzut, bă, aseară "Dosarele X files"?