sâmbătă, 25 octombrie 2008

La restaurant

Un tip cam modestutz imbracat intra intr-un restaurant pentru ca era rupt de foame.

Se aseaza.Vine ospatarul sa-i ia comanda.
-Ce doriti ?
-As vrea sa incep cu o tarie. Un rachiu ceva...ca nu am prea multi bani...
-Vai, dar va aduc imediat o sticla de whisky de 12 ani...
-Stiti...eu cu banii...
-Nu-i nimic...e din partea casei...

Incepe asta temator sa bea
- Ce mancati?
-Stiti...un sandwich...nu am prea multi bani...
-Dar comandati orice...e din partea casei...Va aduc intai un platou cu fructe de mare...friptura, salata, desert...un cognac Courvoisier la urma...stie baiatu...fac ceva frumos...
Mananca asta de se sparge...
-Ce mai doriti ? intreaba ospatarul...
-Un pachet de tigari...
-Dar de ce ? Un cartus intreg...e din partea casei.

-Va rog frumos, chemati-l pe patron, vreau sa-i multumesc pentru acest cadoou minunat...
-Nu se poate.Este ocupat.
-Va rog, trebuie sa-i multumesc.
-Nu se poate, e sus cu sotia mea.
-Si ce face acolo ?
-Acelasi lucru pe care-l fac si eu acum cu afacerea lui.