joi, 23 octombrie 2008

Politia e cu noi (2)

La postul comunal de jandarmi se prezinta un individ cu aripa masinii înfundata.
- Domnule plutonier, aveti vaci negre în satul acesta?
- Din cîte stiu eu, nu.
- Dar capre negre?
- Nu, nu cred.
- Cai negri?
- Nu. De ce întrebati?
- Înseamna ca am lovit un popa.
..............
Doi politisti:
- Ba, Vasile, ce tremuri asa, ba, ce ai patit?
- Am stat putin în frigider.
- De ce, ba?
- Pai, Sefu', nu ne-ati zis ca politaii trebuie sa aiba sînge rece?
.....................
Un politist se barbiereste. Suna telefonul. Politistul se taie... Dece?
Sa stie unde a ramas...
.......................
Un politist vroia sa-si ia televizor. Intra într-un magazin de electronice, vede unul potrivit si îi spune vînzatorului.
- Ne pare rau, dar aici nu servim politisti.
Vine politistul si a doua zi, de data aceasta îmbracat în civil si cu o mustata falsa.
- V-am mai spus o data ca nu servim politisti.
Exasperat, politistul se duce, îsi face operatie de schimbare de sex...
Se întoarce dupa cîteva zile cu înfatisarea complet schimbata.
- Bine, dom'le, chiar nu-ntelegi ca produsele din magazinul nostru nu sînt pentru politisti?
- Extraordinar! Cum îti dai, dom'le, seama ca sînt politist?
- Acela nu este televizor, dom'le, este cuptor cu microunde...
..............
Un politai intra într-o librarie:
- Dati-mi, va rog, un plic rotund: vreau sa trimit o circulara prin sectie pe la noi.
Vine si superiorul lui si-l scuza fata de vînzatoare:
- Doamna, stiti, este nou la noi în sectie, nu prea stie el care-i treaba pe aici. Dar daca tot am intrat în librarie, dati-mi si mie un glob cu harta României.
.......................
Se da examen pentru niste posturi de politai, candidatii erau într-o sala.Vine un tip mai gras, se opreste în fata primului candidat si-l întreaba:
- Ba, cît fac 2+2?
- 10, sa traiti!
- Gresit, ai picat!
Ajunge la al doilea:
- Cît fac 10-4?
- 18!
- Nu, ai picat!
Bla... Bla... ajunge la ultimul (unu' mic.. prapadit):
- Ba, cît fac 6+6?
- 12!
- Bravo, ba, cum ti-ai dat seama?
- Am scazut 4 din 100.
......................
Doi pusti mergeau în troleul 66 si spuneau bancuri despre politisti.
Unul zice:
- Ba, de ce merg politaii cîte doi pe strada?
- Pai unul stie sa scrie si altul stie sa citeasca!
- Ha, ha, ha...
În spatele lor, doi politisti pe care tipii nu-i observasera se opresc din conversatie si asculta la ce spun pustii. Dupa ce aud faza asta, se duc la ei:
- Actele la control, puslamale!
Cel mai mare dintre tineri scoate intimidat buletinul si îl întinde politistilor. Ia ala buletinul, se uita la el si-i zice celuilalt:
- Ia noteaza acolo!
.............................
Un politist discuta cu doi colegi:
- Bai, copilul meu e prost, nu stie cît face 1-1.
- Ba, al meu e si mai prost, zice al doilea, nu stie cît face 1+1.
Al treilea:
- Veniti la mine acasa sa vedeti ce prost e al meu.
Acasa la al treilea politist:
- Ba, Costelus, vino la tata, du-te la coltul blocului si vezi daca vin acasa.
- Bine, tati, ma duc.
Dupa cinci minute:
- Nu vii.
- Vedeti, ba?
Cei doi politisti:
- Ce prost, parca nu putea sa se uite de pe balcon!
.......................
Un politist care lucra în tura de noapte opreste o masina si îi cere omului sa se legitimeze, apoi îl întreaba unde locuieste.
- Strada Ion Luca Caragiale, sa traiti.
Fara nici o explicatie, cetateanul încaseaza cîteva bastoane, dupa care este dus la sectie. A doua zi, politistul îsi prezinta raportul în fata superiorului:
- Imaginati-va: acest cetatean a avut tupeul sa îmi spuna ca sta pe strada Ion Luca Caragiale... Oare arat eu a prost sa pot crede ca sta pe trei strazi odata?
- Mai boule, tu nu ti-ai dat seama ca sta la intersectie?
.......................
Un tip se rataceste cu masina pe undeva pe la tara . Într-un satuc se gîndeste sa mearga la postul de politie sa întrebe pe unde se afla.
Ajungînd în fata postului de politie, coboara si chiar atunci un civil iese din sediul politiei. Soferul îl întreaba:
- Nu va suparati, sînteti cumva politist?
- Bine ca esti tu destept, îi raspunde tipul care iesea din sediul politiei..
..........................
Un politist rural îsi pune cascheta alba si iese la sosea. Opreste un automobilist care depasea vizibil viteza admisa. Acesta se justifica:
- Stiti, eu sînt medic primar si ma grabesc la o interventie.
- Pe cine pacalesti dumneata? Crezi ca noi mai sîntem militienii de alta data? Ori esti medic, ori esti primar
......................
Un elicopter s-a prabusit într-un cimitir. Politistii au recuperat 300 de victime.
......................
Un politist îi face cadou sefului o vaza. Intra la sef si o lasa pe birou, dar cu gura în jos. Vine seful, vede vaza, o examineaza si constata:
- Ia uite la asta, îmi face cadou o vaza defecta. Pe unde dracu sa bag florile, ca e astupata. Si dupa ce o ridica:
- Si mai are si fundu spart!
.......................
Doi hoti eliberati din penitenciar au terminat banii repede. S-au gîndit cum sa faca rost de bani. Sa sparga o banca? Nu au scule performante.
Sa sparga un magazin? Poate nu gasesc suficienti bani. S-au hotarît sa sparga ceva la care nu se asteapta nimeni: sediul politiei! Ajung în biroul comandantului si deschid fisetul. În primul sertar, valuta.
- Nu luam valuta ca e înseriata!
Al doilea fiset e plin cu bijuterii.
- Nu le luam ca bijuteriile sînt sub urmarire!
Al treilea fiset: un dosar plin cu amprente.
- Asta îl luam si facem bine si la prietenii nostri!
A doua zi, ofiterul de serviciu raporteaza comandantului ca a fost spart biroul.
- Ce au luat, valuta?
- Nu.
- Bijuteriile?
- Nu.
- Atunci ce?
- Condica de prezenta a politiei!
.......................
Trei politisti stateau de vorba:
- Asa de proasta este nevasta-mea, zice primul, ca închiriaza videocasete si noi nici macar nu avem video.
- A mea, zice al doilea, e si mai proasta, a cumparat detergent de spalat vase si noi nici nu avem masina de spalat vase...
- Ale voastre nu sînt nimic, zice al treilea, eu am fost cu nevasta-mea la supermarket sa faca cumparaturi si ea si-a luat 20 de prezervative pentru vacanta... Va dati seama ce proasta, ca eu nici nu ma duc cu ea?
..............................
Doua sotii de politisti stau de vorba. Una zice:
- Draga, sotul meu are post lînga o florarie. Niciodata nu mi-a adus vreo floare...
- Si ce? Al meu are post lînga Conservator. O conserva n-am vazut pîna acum?
................................
Un proaspat politist, de-abia iesit de pe bancile Academiei de Politie, a fost însarcinat sa ancheteze o spargere. S-a înapoiat la sectie si a raportat:
- Domnule capitan, de la magazinul spart s-au furat doua cartuse de Kent si trei kilograme de morcovi.
- Si ai vreun suspect?
- Nu, dar va trebui sa caut un iepure care tuseste.